کنفرانس ستون فقرات فعالیت بدنی سرطان سینه

کنفرانس: ستون فقرات فعالیت بدنی سرطان سینه سرطان روده بیماری ها مطالعه بیماری اکسیژن نشستن دیابت حافظه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون

    روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌ای با نمایندگان رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای جلسه‌ای داشت و در جریان آن اعلام شد تصمیماتی جهت کمک به اوضاع آن

    شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون

    شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده های کامیون

    عبارات مهم : راننده

    روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای با نمایندگان رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر بزرگراه ای جلسه ای داشت و در جریان آن اعلام شد تصمیماتی جهت کمک به اوضاع آنها اتخاذ می شود.

    داریوش امانی، معاون حمل و نقل شرکت راهداری در گفت وگو با ایسنا راجع به شرح این جلسه توضیح داد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته عصر روز گذشته نمایندگان رانندگان و انجمن های صنفی آنها در حوزه بزرگراه ای جلسه ای چهار ساعته با وزیر راه و شهرسازی داشتند و در جریان آن تمام پرسشها و پرسشها خود را مطرح کرده و وزیر راه و شهرسازی نیز بعد از شنیدن این پرسشها به آنها اعلام کرد که تا جای امکان تمام دغدغه های آنها پیگیری خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از شرکت راهداری و تشکل های فعال در عرصه حمل و نقل نیز حضور داشتند، اظهار کرد: در دل این صحبت ها مطرح شد که کارگروهی به منظور پیگیری پرسشها و پرسشها رانندگان شکل بگیرد و موضوعاتی چون بیمه، تامین منابع اعتباری و نوسازی ناوگان در دل این جلسات بررسی شده است و در دستور کار باشد.

    شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون

    به گفته معاون حمل و نقل شرکت راهداری، در جهت اصلاح شرایط رانندگان تلاش شده است که در کلیه استان های کشور مقدمات عوض کردن شرایط به وجود بیاید تا رانندگان بتوانند با فراغ بال بیشتری کار خود را انجام دهند.

    امانی راجع به آخرین اوضاع اعتراضات رانندگان نیز گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه طرح زیاد کردن قیمت کرایه در بسیاری از استان ها اجرایی شده، در حال حاضر رفت و آمدها از سر گرفته شده است است و جهت چند مورد محدود باقی مانده نیز پیگیری ها انجام می شود تا در کوتاه ترین وقت ممکن راننده ها کار خود را پیگیری کنند.

    روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌ای با نمایندگان رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای جلسه‌ای داشت و در جریان آن اعلام شد تصمیماتی جهت کمک به اوضاع آن

    وی در پاسخ به این پرسش که بحث ناآرامی ها و برخورد با رانندگانی که در طول روزهای گذشته اقدام به جابه جایی بار کرده ولی مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند نیز بیان کرد: ما معتقدیم که کارها این چنینی هر چند بسیار معدود و انگشت شمار بوده، از سوی تعدادی راننده نما انجام گرفته هست. لیکن رانندگان ما حتی اگر اعتراضی داشته اند نیز این امور را به طور رسمی و از طریق انجمن های حمل و نقل پیگیری کرده اند و فضای اعتراضات بسیار آرام بوده است.

    معاون حمل و نقل شرکت راهداری با اشاره به درخواست رانندگان از وزیر راه و شهرسازی جهت عوض کردن در نحوه محاسبه قیمت کرایه ها تصریح کرد: تاکنون روال کار اینچنین بوده که با توافق میان انجمن های صنفی و انجمن های حمل بار قیمت ها نهایی شده است و در دستور کار قرار می گرفته هست. رانندگان در جلسه ای که با وزیر داشتند، درخواست کردند که از این بعد مبنا بر اساس تن- کیلومتر در نظر گرفته شود که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد این عنوان نیاز به بررسی های دقیق دارد.

    امانی افزود: عوض کردن مبنا قطعا نیاز به محاسباتی تازه خواهد داشت. لیکن باید در جریان آن اوضاع بار، نوع آن و اوضاع و شرایط بزرگراه در نظر گرفته شود از این رو با قولی که وزیر راه به راننده ها داد، این عنوان بررسی شده است و احتمال دارد در آینده مبنای محاسبات باشد در صورتی که بررسی ها در این زمینه به نتیجه قطعی برسد.

    شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون

    وی یکی دیگر از پرسشها راننده ها را گرانی لوازم یدکی و لاستیک خودروها دانست و گفت: قرار شد در جلسه ای که با نمایندگان راننده ها داشتیم، این عنوان در قالب درخواستی رسمی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شود تا در صورت فراهم شدن مقدمات مورد نیاز لوازم یدکی مورد نیاز رانندگان با قیمت کارخانه و بدون واسطه و دلال در دسترس ارزش قرار گیرد. همچنین امکان آن وجود دارد که با در نظر گرفتن قیمت ارز دولتی جهت راننده ها خودشان به عنوان پیگیر مهم خرید لوازم یدکی بدون حضور واسطه ها کارها مورد نیاز را انجام دهند.

    به گزارش ایسنا، در طول روزهای گذشته تعدادی از رانندگان کامیون در جهت شکایت از شرایط خود دست به اعتراض و توقف کار زدند که این عنوان به توقف فعالیت حمل و نقل در بعضی از استان ها منجر شد. در بعضی از گزارش ها خبر از درگیری رانندگان اعتصاب کننده با رانندگانی داشت که قصد داشتند بارهای موجود را جابه جا کنند.

    روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌ای با نمایندگان رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای جلسه‌ای داشت و در جریان آن اعلام شد تصمیماتی جهت کمک به اوضاع آن

    به دنبال اعتصاب های اخیر، همچنین بعضی از خبرها حکایت از زیاد کردن غیرقانونی قیمت جابه جایی بار در بعضی از مناطق کشور می کرد. در جلسه مشترکی که میان نمایندگان دولت و مجلس برگزار شد، امتیازاتی مانند زیاد کردن قیمت جابه جایی بار به طور میانگین تا ۲۰ درصد در نظر گرفتن مشکل کار جهت رانندگان وسایل حمل و نقل بین شهری و بازنشستگی آنها بعد از ۲۵ سال فعالیت و با حداقل سن ۵۵ سال به تصویب رسید.

    طبق آخرین برآوردها همچنان بیش از ۹۰ درصد جابه جایی و ترانزیت بار در کشور عزیزمان ایران از طریق وسایل حمل و نقل بزرگراه ای انجام می گیرد.

    شرح جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون

    واژه های کلیدی: راننده | شهرسازی | روز گذشته | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار