کنفرانس ستون فقرات فعالیت بدنی سرطان سینه

کنفرانس: ستون فقرات فعالیت بدنی سرطان سینه سرطان روده بیماری ها مطالعه بیماری اکسیژن نشستن دیابت حافظه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    رئیس جمهوری گفت: ملت کشور عزیزمان ایران استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند و کاملا روشن کردند کسی که امروز در فکر فشار و ظلم به مردم هست، هیئت حاکمه آمریکاست

    هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    روحانی: هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است

    عبارات مهم : ایران

    رئیس جمهوری گفت: ملت کشور عزیزمان ایران استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند و کاملا روشن کردند کسی که امروز در فکر فشار و ظلم به مردم هست، هیئت حاکمه آمریکاست و نه دیگری.

    به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسیانی ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آخر نشست امروز سران قوا با اشاره به تحلیل های نادرست امریکا از مردم کشور عزیزمان ایران و اینکه مردم کشور عزیزمان ایران دقیقا برعکس انتظار آنها عمل کرده اند گفت: این حرف که آمریکا به دنبال فشار به مردم نیست و دنبال فشار بر نظام و حکومت هست، کاملا ناصحیح و نادرست است و خود آنها در عمل این واقعیت را آشکار کرده اند.

    وی ادامه داد: آنها هستند که با یک تحریم نابجا و غلط می خواهند بر زندگی مردم و معیشت روزانه آنها تاثیر منفی بگذارند.

    هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    رییس جمهوری اظهارداشت: بخاطر اینکه آنها نظام بانکی و صادرات نفت و بعضی دیگر از اقلام صادراتی را نشانه قرار داده اند که به درآمد و منابعی که مربوط به کل کشور و واردات کالاهای اساسی هست، مربوط می شود.

    **تحریم ها تاثیری در روند اقتصادی کشور نداشته است

    رئیس جمهوری گفت: ملت کشور عزیزمان ایران استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند و کاملا روشن کردند کسی که امروز در فکر فشار و ظلم به مردم هست، هیئت حاکمه آمریکاست

    روحانی با اشاره به اینکه دیدیم که دور تازه تحریم ها که از 5 نوامبر شروع شد، هیچ تاثیری بر روند اقتصادی کشور نداشته هست، گفت: چون آمریکایی ها هر چه تیر در ترکش داشتند، قبلا علیه ملت کشور عزیزمان ایران رها کرده بودند و چیز جدیدی نداشتند که ارائه کنند.

    وی افزود: آنها ناچار شدند فهرست بلند بالایی درست کنند و از یک طرف نام بانک هایی را ببرند و شعبات بانک ها را اضافه کنند، جهت اینکه صفحات را پرکنند و از یک طرف نام یک شرکت هواپیمایی را ببرند و از یک طرف شماره سریال هواپیماها را ذکر کنند تا صفحه پر شود.

    رییس جمهوری اضافه کرد: از شیوه کار و نحوه اعلام آنها کاملا مشخص است که کارشان جهت تاثیر روانی بر ملت کشور عزیزمان ایران است و نشانه دیگری ندارند.

    هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    روحانی افزود: توصیه دیگری که مسئولان جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران می گفتند این بود که آمریکا قادر نیست صادرات نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر برساند و آمریکایی ها مرتب تکرار می کردند که ما این کار را انجام می دهیم، در حالیکه خودشان اخیراً اعتراف کردند به اینکه نمی توانیم صادرات نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر برسانیم.

    وی گفت: استدلال آمریکایی ها این بود که اگر صادرات نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر برسانیم، قیمت هر بشکه نفت به 150 دلار زیاد کردن پیدا می کند و این در واقع تبیین همان حرفی است که ما از روز اول می گفتیم که آمریکا قادر نیست صادرات نفتی کشور عزیزمان ایران را به صفر برساند.

    رئیس جمهوری گفت: ملت کشور عزیزمان ایران استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند و کاملا روشن کردند کسی که امروز در فکر فشار و ظلم به مردم هست، هیئت حاکمه آمریکاست

    رئیس جمهوری افزود: درمنطقه یا نفت همه صادر می شود یا اگر قرار باشد صادرات نفت کشور عزیزمان ایران متوقف شود بقیه هم دچار مسئله خواهند شد.

    روحانی تصریح کرد: آمریکایی ها به علت اینکه مورد هجمه افکار عمومی دنیا قرار گرفته بودند ناچار شدند عقب نشینی دیگری انجام دهند و بگویند عنوان مواد غذایی، مسئله دارو و تجهیزات پزشکی استثناست که البته این حرف آنها هم نادرست و ناصحیح هست، لیکن هنگامی که نظام بانکی را تحریم می کنند همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهند.

    هیات حاکمه آمریکا به دنبال فشار بر مردم کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    وی خطاب به ملت ایران، گفت: اولاً که ما در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز و مهم مردم هیچ مشکلی نداریم و انبارهای ما از هر لحظه زیاد آمادگی دارد تا جهت ماه هایی طولانی کالاهای اساسی مردم را تامین کنند.

    رئیس جمهوری افزود: جهت تولید و واردات کالاهای اساسی و دارو و سایر نیازمندی ها هم مشکلی نداریم، امروز شرایط تولید در کشور ما نسبتاً شرایط خوبی است و صادرات ما هم نسبت به شش، هفت ماهه سال گذشته زیاد کردن پیدا کرده و زیاد کردن صادرات به معنای زیاد کردن تولید و زیاد کردن کسب و کار مردم است.

    **تمهیدات جهت اقلام کشاورزی و قیمت های تضمینی

    وی با اشاره به پرداخت بدهی گندمکاران، افزود: این به معنای آن است که زندگی کشاورزان ما رونق بگیرد و جهت سال آینده تمهیدات مورد نیاز را در زمینه اقلام کشاورزی و قیمت های تضمینی مد نظر قرار دهیم.

    رییس جمهوری افزود: هر چه وقت بگذرد هم مسئولان ما جهت جبران مشکلاتی که جهت مردم پیش آمده آماده تر می شوند و هم استقامت مردم ما در برابر این توطئه ها زیاد خواهد شد.

    روحانی با تاکید بر اینکه امریکایی ها در ماه های آینده به خوبی خواهند فهمید که راه غلطی را گزینش کرده اند، گفت: این مسیر ملت ما را خسته نمی کند، بلکه آنها را جهت تولید زیاد و اینکه روابط نزدیک تری با همسایگان و کشورهای دوست داشته باشند، آماده تر می کند.

    وی راجع به جلسه امروز سران سه قوه نیز خاطرنشان کرد: در این جلسه راجع به یکی از مباحث مهم و مهم که شرایط تازه اقتصادی ما بود و نقشه راهی که باید جهت ماه های آینده ترسیم شود، بحث شد.

    رییس جمهوری با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب جهت تدوین نقشه راه، گفت: ما امروز در مورد این نقشه راه و روابط نزدیک تر با همسایگان مان و روابط اقتصادی با آنها صحبت و روابط اقتصادی با کشورهای دوست مان از شرق و غرب را بررسی کردیم.

    روحانی افزود: همچنین پرسشها احتمالی که در مورد تولید و پیش پای بانک های ما وجود دارد جزو مباحث جلسه امروز ما بود که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی که هفتگی تشکیل می دهیم، این مباحث را بررسی خواهیم کرد.

    **نخستین بسته حمایتی دولت آبان ماه ارائه می شود

    وی خطاب به مردم کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: دولت نخستین بسته حمایتی غذایی خود را در ماه آبان به افرادی که تحت فشار بیشتری قرار دارند و جزو قشرهایی هستند که پرسشها بیشتری دارند، پرداخت خواهد کرد و این روند تا آخر سال در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم مشکلاتی را که جهت مردم پیش آمده هست، تا حدی جبران کنیم.

    رییس جمهوری به بودجه سال آینده نیز اشاره ای کرد و گفت: جهت حقوق و دستمزد آینده نگری هایی می کنیم که تا حدی بتوانیم پرسشها اقتصادی را جبران کنیم.

    روحانی گفت: خدمت ملت عزیز کشور عزیزمان ایران اعلام می کنم که در این ماه پربرکت ربیع المولود، ایام تولد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) شرایط ما در کشور بهتر از ماه های پیش جلو خواهد رفت و ملت ما در کنار وحدت، انسجام و یکپارچگی، کار و مسیر راه خود را پیش خواهد برد و بهانه های امریکایی ها را از دست آنها خواهد گرفت.

    وی با اشاره به ادعای امریکایی ها مبنی بر حمایت کشور عزیزمان ایران از تروریسم، خاطرنشان کرد: به دروغ می خواهند بگویند کشور عزیزمان ایران حامی مالی تروریسم هست، ولی همانطور که ملت کشور عزیزمان ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم و هر لحظه در خط مبارزه و جلوگیری از تامین مالی گروهک های تروریستی بوده هست، امروز هم مصمم تر بر قوانین و مقررات خود تاکید می کند و این بهانه های واهی را هم از دست دشمن های خواهد گرفت.

    واژه های کلیدی: ایران | صادرات | اقتصادی | حسن روحانی | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار